GILER! gilerhackers kena hack!

GilerMedia Author: Perantau Senja ·
Categories:

GilerHackers Has been hacked!
Sebelum kami menjelaskan tentang isu Page gilerhackers digodam kami ingin memaklumkan bahawa kepada pembaca di gilerhackers atau fans fans gilerhackers di facebook gilerhackers bahawa kami tidak lagi menjadi admin di page tersebut, untuk mengelakan anda ditipu dalam urusan pengiklanan, jangan  membuat pembayaran untuk sebarang pengiklanan, dan PENGIKLANAN  di blog ini ditutup buat sementara waktu!

Gilerhackers has been hacked by bla bla bla, kami dari pihak admin diremove dari manager dan tidak dapat meng - acess pada page gilerhackers! Adakah kami digodam? buat pengetahuan pembaca, kami dari crew crew berkongsi page dan salah seorang dari pada crew kami cuba untuk menjatuhkan pihak gilerhackers dengan meremove semua admin admin ( manager ) pada page gilerhackers! hanya content creator sahaja yang tidak di remove!

Dengan kesempatan ini,kami menukar banner pada cover timeline page gilerhackers dan kepada " GILERHACKERS HAS BEEN HACKED! WE MOVE TO GILERMEDIA! " untuk mengelakan sebarang penipuan tentang pengiklanan di gilerhackers [GH]

Sebarang pertanyaan boleh ke page kami di gilermedia atau ke www.fb.com/GM.gilermedia
Artikel ini ditulis oleh: PerantauSenja Facebook: perantausenja.inc Twitter: @perantausenja 

Facebook

NetworkedBlog

Sponsor