Amaran! Naga sudah bangun.

GilerMedia Author: Perantau Senja ·
Categories: , ,
Assalamualaiikum dan selamat sejahtera, Naga a.k.a Dragon Force wake up?
Dragon Force,Jika bercerita mengenai dragon force atau juga digelar naga paksa, mereka bukanlah nama asing didunia hacking.mereka juga diatara nama nama besar seperti Rilekscrew,Tbd,Haxor crew, Newbie3vilcodes dan banyak lagi.

Jika di google Dragon Force,banyak keputusan yang keluar,disitu anda boleh mencari lebih banyak info tentang DF (Dragon Force) sebagai rujukan anda sendiri.

Apa yang ingin kami sampai kan disini adalah ketika melihat fan page dragon force yang mengatakan mereka sekarang sedang mencari beberapa pasukan baru untuk DF

Dragon Force pernah menjadi isu hangat di kaca televison suatu ketika dulu kerana corak serangan yang ganas mereka menyerang laman kerajaan malaysia demi suara rakyat.mereka lebih kepada menyampaikan mesej mesej tertentu pada defacement mereka.

Apa yang menjadi persoalan untuk [GH], adakah Dragon force a.k.a naga paksa akan kembali seperti zaman kegemilangan mereka dulu?

Seperti kata Wak ketari suatu ketika dahulu " Tepuk Dada,Tanya Iman"
hehhe ^_^ pssst, DF jangan hek GilerHackers tau, kalau x dek kami, nanti die orang x dapat berita berita terkini, heheh....

like mereka di facebook: Dragon Force Malaysia
Info tentang Dragon Force malaysia? Klik disini
Artikel ini ditulis oleh: PerantauSenja Facebook: perantausenja.inc Twitter: @perantausenja 

Facebook

NetworkedBlog

Sponsor