GHsec Di tuduh Deface z3c0r.com

GilerMedia Author: Perantau Senja ·
Categories: , ,
Assalamualaiikum dan selmat sejahtera kepada semua pembaca di [GH].Semperna ini, kami dari [GH] ingin mengucapkan selmat menyambut ulang tahun perayaan kemerdekaan buat semua Rakyat Malaysia.Disedang kita bergembira... [GH] dimaklumkan bahawa [GHsec] dituduh menggodam Laman z3cor.com

Apa itu Laman z3c0r.com? z3c0r.com apa mengikut pengetahuan kami.ianya merupakan satu laman undian untuk group group Penggodam Malaysia! sedikit print screen yang [GH] ambil dari blog silentwalkerarmyteam:

Dan apa yang menjadi berita utuk [GH] ialah ketika kami click link z3c0r.com. Paparan boleh rujuk seperti dibawah!
Tertulis seperti dibawah:
restored by phc team, fak you ghsec
ghsec penipu! Kte tak main index, dan tak rosakkan site , tpi site aq dituka index, pastu rosakkan file dan folder, boo, security tester konon, tpi perosak ! Lamer !

Penjelasan daripada [GHsec]: Kemungkinan ini adalah fitnah semata mata yang ingin memburukan nama GHsec. sebelum ini [GH] telah mengeluarkan artikel tentang GHsec disini: Penjelasan [GHsec] dan disebalik tabir. Kemungkinan Deface GHsec digunakan pengodam ketika mendeface index laman z3c0r.com! [GH] juga tidak menjumpai mirror laman z3c0r.com di zone-h.org, diharap admin z3c0r.com membuat rujukan sebelum sesuatu kenyataan dikeluarkan bagi mengelakan timbul isu isu pergaduhan diantara sesama sendiri.

Apa pun GHsec tidak terlibat dengan pencerobohan laman z3cor.com, diharap penjelasan ini menjawab segala pertanyaan! kepada anda yang mengikuti perkembangan [GH], Facebook cover GH v2 dah keluar, boleh download DISINI

PS/ Jangan Main Tuduh tuduh ya,, sekian.~

Facebook

NetworkedBlog

Sponsor